Vlieg mee met Pi




Vlieg mee met Pi
Op 17 juli 2011 vlieg ik met ‘de vliegende meubelmakers’ naar Zuid-Afrika om vrijwilligerswerk te doen voor de Botshabelo community. De community geeft onderdak, verzorging en voeding aan bijna 200 verwaarloosde kinderen. Omdat de groep kinderen steeds groter wordt is er veel behoefte aan meer ruimte én meubels.
Als groep van 8 (vliegende) meubelmakers gaan wij daar bouwen aan
een nieuwe eetruimte met bijbehorende tafels en banken.

Voor de financiering van mijn deelname aan dit project heb ik meditatie-bankjes gemaakt, die ik te koop aanbied. Met de aanschaf van een bankje maak je het mogelijk voor mij om daar nuttig werk te doen en gun je jezelf een moment van bezinning.

Het meditatiebankje
Voor een ontspannen meditatie is dit meubel het ideale hulpmiddel.
De schuine helling van het zitvlak zorgt voor een perfecte zithouding en geeft benen en voeten de ruimte. Het bankje is vakkundig gemaakt van massief hout (met FSC-keurmerk). Er is de keuze tussen Teak of Amerikaans noten. Het bankje is afgewerkt met natuurlijke meubelolie.
De prijs is 60,-

Het is mijn streven om met de verkoop van de bankjes 700,- bij elkaar
te brengen. Dat betekent dat ik 12 bankjes hoop te verkopen.
Wie gaat er heerlijk ontspannen... en zet mij aan het werk in Zuid-Afrika?

Piter Bosch / piter@piterbosch.nl / 06 245 334 21

Meer informatie over het project:

Volg mij op:

Reacties